Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Kontakt

Dział obsługi klienta

Jesteś dla nas najważniejszy. Przygotuj numer faktury lub zamówienia, abyśmy mogli szybciej i sprawniej Ci pomóc.

Kontakt mailowy

Napisz do nas

Kontakt telefoniczny

Odbieramy i odpisujemy w godzinach

Poniedziałek – piątek: 08:00 – 19:00

Sobota:08:00 – 16:00

Sprawdź gdzie jesteśmy

Warszawa

Salon sprzedaży

Kraków

Salon sprzedaży

Rzeszów

Salon sprzedaży

Zamość

Salon sprzedaży

Gdańsk

Punkt odbioru

Poznań

Punkt odbioru

Działy

Projektowanie kominków

Kontakt w sprawie projektów oraz wizualizacji kominków.

projekty@emultimax.pl

Marketing

Kontakt w sprawie marketingu, propozycji współpracy, materiałów prasowych oraz sugestii i komentarzy.

marketing@emultimax.pl

Rekrutacja / HR

Chcesz u nas pracować? Wyślij CV!

rekrutacja@emultimax.pl

Księgowość

Dział faktur i rozliczeń.

księgowość@emultimax.pl

Serwis Warmtec

Bezpośredni kontakt do serwisu naszych urządzeń.

609 200 277 609 200 538

Magazyn / Przyjęcie towaru

Szukasz informacji o przesyłce lub zamówionym towarze? Zadzwoń.

724 339 464

Dane firmy:

Emultimax Damian Chwiejczak

ul. Peowiaków 9

22-400 Zamość

NIP

922-264-64-63

NIP UE

PL9222646463

REGON

060061615

Numer konta bankowego

24 1600 1462 1862 1486 0000 0001
BNP Paribas

Formularz kontaktowy

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z poniższego formularza lub wyślij go bezpośrednio na adres:

Najczęściej zadawane pytania

Przed wysłaniem wiadomości, sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy już na Twoje pytanie w FAQ.

Ile czasu mam na zwrot?

Produkty zakupione zarówno w naszym sklepie jak i allegro, możesz zwrócić do 30 dni od otrzymania zamówienia.

W jakim stanie powinien być zwracany produkt?

Zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie elementy, które producent dołączył do zestawu. Dodatkowo zalecane jest, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady intensywnego użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.

Zwracam stacjonarnie, o czym muszę pamiętać?
  • Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
  • Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
  • W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
  • Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
Zwracam kurierem (przez internet), o czym muszę pamiętać?
  • Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce
  • Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
  • Jeśli uzupełniłeś formularz online, oznacz paczkę numerem zgłoszenia.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
  • Towar należy odesłać na adres:
    Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość
Kiedy i jak otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel