Dział obsługi klienta
Potrzebujesz pomocy w dobobrze urządzenia? Chcesz otrzymać ofertę lub potrzebujesz informacji na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie? Skontaktuj się z nami.
Zadzwoń do nas
Odbieramy i odpisujemy w godzinach
Poniedziałek – piątek: 08:00 – 19:00
Sobota:08:00 – 16:00
Niedziela handlowa:10:00 – 18:00
Sprawdź gdzie jesteśmy
Warszawa
Salon sprzedaży
Kraków
Salon sprzedaży
Rzeszów
Salon sprzedaży
Zamość
Salon sprzedaży
Gdańsk
Punkt sprzedaży
Poznań
Punkt sprzedaży
Warszawa
Salon sprzedaży
Warszawa
Salon sprzedaży
Kraków
Salon sprzedaży
Rzeszów
Salon sprzedaży
Zamość
Salon sprzedaży
Gdańsk
Punkt sprzedaży
Poznań
Punkt sprzedaży
Działy
Projektowanie kominków
Kontakt w sprawie projektów oraz wizualizacji kominków.
Marketing
Kontakt w sprawie marketingu, propozycji współpracy, materiałów prasowych oraz sugestii i komentarzy.
Dane firmy:
Emultimax sp. z o.o. (dawniej: Emultimax Damian Chwiejczak)
z siedzibą w Zamościu. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
NIP
922-307-37-04
NIP UE
PL9223073704
REGON
522972845
KRS
0000988863
BDO
000577120
Kapitał zakładowy
1 000 000zł wpłacony w całości
Numer konta bankowego
24 1600 1462 1862 1486 0000 0001
BNP Paribas
Formularz kontaktowy
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z poniższego formularza lub wyślij go bezpośrednio na adres:
Adres e-mail
Najczęściej zadawane pytania
Przed wysłaniem wiadomości, sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy już na Twoje pytanie w FAQ.
Ile czasu mam na zwrot?
Produkty zakupione zarówno w naszym sklepie jak i allegro, możesz zwrócić do 30 dni od otrzymania zamówienia.
W jakim stanie powinien być zwracany produkt?
Zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie elementy, które producent dołączył do zestawu. Dodatkowo zalecane jest, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady intensywnego użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.
Zwracam stacjonarnie, o czym muszę pamiętać?
- Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
- Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
- W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
- Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
Zwracam kurierem (przez internet), o czym muszę pamiętać?
- Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce
- Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
- Jeśli uzupełniłeś formularz online, oznacz paczkę numerem zgłoszenia.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
-
Towar należy odesłać na adres:
Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość
Kiedy i jak otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.