Reklamacje
Wszystkie towary (z wyjątkiem kategorii OUTLET) dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo towar w pełni sprawny. Jeżeli jednak po odbiorze przesyłki okazałoby się, że towar jest wadliwy, uszkodzony w transporcie lub uległ uszkodzeniu w trakcie eksploatacji prosimy o pilny kontakt.
Samodzielna próba rozwiązania problemu
Zanim zdecydujesz się złożyć zgłoszenie reklamacji upewnij się, że urządzenie zostało prawidłowo uruchomione zgodnie z instrukcją obsługi. Często okazuje się, że najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne. Jeśli podłączenie i uruchomienie nie budzi zastrzeżeń, sprawdź w instrukcji obsługi rozdział o najczęściej występujących błędach i sposobie ich rozwiązania.
Zakupiony sprzęt przestał działać? Wybierz jedną z form reklamacji.
Reklamacja w serwisie producenta
Czas trwania: około 14 dni
Wysyłasz bezpośrednio do producenta.
Dokonując zakupu otrzymujesz gwarancję bezpośrednio od producenta, dzięki czemu najlepszą i najszybszą opcją jest skontaktowanie się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem.
Skorzystaj z pomocy zdalnej. Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
Jeśli jednak reklamacja okaże się konieczna przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną i skontaktuj się z wybranym serwisem producenta.
Dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów znajdziesz w karcie gwarancyjnej, na ogólnodostępnych stronach internetowych oraz poniżej wybierając właściwego producenta.
Reklamacja za pośrednictwem Emultimax
Czas trwania: około 30 dni
Wysyłasz do nas. My zajmujemy się resztą.
Emultimax zawsze służy pomocą, dlatego możesz zgłosić reklamację za naszym pośrednictwem. Załatwimy w Twoim imieniu procedurę rozpatrzenia reklamacji na podstawie gwarancji.
Pamiętaj jednak, że wydłuży to proces reklamacji.
Jeśli chcesz dokonać reklamacji towaru producenta, którego nie ma wymienionego powyżej lub chcesz zareklamować dowolny produkt z naszą pomocą:
- Uzupełnij formularz reklamacji.
- Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj do wysyłki.
- Umieść na paczce numer zgłoszenia.
- Oczekuj na kuriera w terminie, który zaznaczyłeś w formularzu.
Uwaga:
Emultimax jest tylko pośrednikiem między Tobą a producentem. Nie gwarantujemy pozytywnego rozpatrzenia reklamacji,
Producent ma 14 dni na na rozpatrzenie Twojej reklamacji. W ten okres nie wlicza się transport przesyłek między naszym sklepem, a producentem, przez co czas do zakończenia reklamacji może okazać się jeszcze dłuższy.
Dostałem uszkodzony towar
Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić zawartość Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku zawartości przesyłki spisz z kurierem protokół szkody kurierskiej (kurier posiada przy sobie odpowiedni druk).
Jeśli uszkodzenie stwierdziłeś po wizycie kuriera skontaktuj się z firmą kurierską w celu sporządzenia protokołu. Możesz również wypełnić go samodzielnie przez internet.
Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób mogę zgłosić awarię urządzenia?
- Jeśli zakupiony produkt otrzymałeś uszkodzony lub jest niesprawny, a nie upłynęło 7 dni od daty otrzymania towaru skontaktuj się z Działem Obsługi Zwrotów i Reklamacji (dane kontaktowe).
- Jeśli usterka pojawiła się po 7 dniach od daty otrzymania produktu zalecamy kontakt z serwisem producenta.
O czym muszę pamiętać zgłaszając reklamację?
W jakim terminie mogę zareklamować zakupiony produkt?
Co oznacza gwarancja producenta door to door?
Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?
Chcę zareklamować produkt, który jest zamontowany, co mam zrobić?
- skontaktuj się z serwisem producenta i poinformuj o tym fakcie,
- zaznacz odpowiednie pole w formularzu reklamacji. Następnie oczekuj na kontakt telefoniczny lub mailowy od naszego pracownika, który ustali z Tobą szczegóły reklamacji towaru.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta
Odbieramy i odpisujemy w godzinach
Poniedziałek – piątek: 08:00 – 19:00
Sobota: 08:00 – 16:00
Niedziela handlowa: 10:00 – 18:00
Reklamacja w serwisie producenta
Czas trwania: około 14 dni
Wysyłasz bezpośrednio do producenta.
Dokonując zakupu otrzymujesz gwarancję bezpośrednio od producenta, dzięki czemu najlepszą i najszybszą opcją jest skontaktowanie się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem.
Skorzystaj z pomocy zdalnej. Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
Jeśli jednak reklamacja okaże się konieczna przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną i skontaktuj się z wybranym serwisem producenta.
Dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów znajdziesz w karcie gwarancyjnej, na ogólnodostępnych stronach internetowych oraz poniżej wybierając właściwego producenta.