Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie towary (z wyjątkiem kategorii OUTLET) dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo towar w pełni sprawny. Jeżeli jednak po odbiorze przesyłki okazałoby się, że towar jest wadliwy, uszkodzony w transporcie lub uległ uszkodzeniu w trakcie eksploatacji prosimy o pilny kontakt.

baner image

Samodzielna próba rozwiązania problemu

Zanim zdecydujesz się złożyć zgłoszenie reklamacji upewnij się, że urządzenie zostało prawidłowo uruchomione zgodnie z instrukcją obsługi. Często okazuje się, że najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne. Jeśli podłączenie i uruchomienie nie budzi zastrzeżeń, sprawdź w instrukcji obsługi rozdział o najczęściej występujących błędach i sposobie ich rozwiązania.

Zakupiony sprzęt przestał działać? Wybierz jedną z form reklamacji.

Reklamacja w serwisie producenta

Czas trwania: około 14 dni

Wysyłasz bezpośrednio do producenta.

Zgłoś reklamację

Dokonując zakupu otrzymujesz gwarancję bezpośrednio od producenta, dzięki czemu najlepszą i najszybszą opcją jest skontaktowanie się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem.

Skorzystaj z pomocy zdalnej. Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.

Jeśli jednak reklamacja okaże się konieczna przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną i skontaktuj się z wybranym serwisem producenta.

Dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów znajdziesz w karcie gwarancyjnej, na ogólnodostępnych stronach internetowych oraz poniżej wybierając właściwego producenta.

Reklamacja za pośrednictwem Emultimax

Czas trwania: około 30 dni

Wysyłasz do nas. My zajmujemy się resztą.

Zgłoś reklamację w Emultimax

Emultimax zawsze służy pomocą, dlatego możesz zgłosić reklamację za naszym pośrednictwem. Załatwimy w Twoim imieniu procedurę rozpatrzenia reklamacji na podstawie gwarancji.

Pamiętaj jednak, że wydłuży to proces reklamacji.

Jeśli chcesz dokonać reklamacji towaru producenta, którego nie ma wymienionego powyżej lub chcesz zareklamować dowolny produkt z naszą pomocą:

  1. Uzupełnij formularz reklamacji.
  2. Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj do wysyłki.
  3. Umieść na paczce numer zgłoszenia.
  4. Oczekuj na kuriera w terminie, który zaznaczyłeś w formularzu.

Uwaga:

Emultimax jest tylko pośrednikiem między Tobą a producentem. Nie gwarantujemy pozytywnego rozpatrzenia reklamacji,

Producent ma 14 dni na na rozpatrzenie Twojej reklamacji. W ten okres nie wlicza się transport przesyłek między naszym sklepem, a producentem, przez co czas do zakończenia reklamacji może okazać się jeszcze dłuższy.

Dostałem uszkodzony towar

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić zawartość Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku zawartości przesyłki spisz z kurierem protokół szkody kurierskiej (kurier posiada przy sobie odpowiedni druk).

Jeśli uszkodzenie stwierdziłeś po wizycie kuriera skontaktuj się z firmą kurierską w celu sporządzenia protokołu. Możesz również wypełnić go samodzielnie przez internet.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę zgłosić awarię urządzenia?
  • Jeśli zakupiony produkt otrzymałeś uszkodzony lub jest niesprawny, a nie upłynęło 7 dni od daty otrzymania towaru skontaktuj się z Działem Obsługi Zwrotów i Reklamacji (dane kontaktowe).
  • Jeśli usterka pojawiła się po 7 dniach od daty otrzymania produktu zalecamy kontakt z serwisem producenta.
O czym muszę pamiętać zgłaszając reklamację?
W celu złożenia reklamacji przygotuj dowód zakupu i kartę gwarancyjną urządzenia (może być ona wymagana przez gwaranta). Wszystkie niezbędne informacje dotyczące gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej producenta.
W jakim terminie mogę zareklamować zakupiony produkt?
Zgłoszenia reklamacji na podstawie gwarancji możesz dokonać do 2 lat od daty zakupu. Chyba, że w karcie gwarancyjnej producent określił inaczej.
Co oznacza gwarancja producenta door to door?
Oznacza to, że po zgłoszeniu reklamacji producent zleci kuriera (na swój koszt), który odbierze od Ciebie reklamowany produkt i przetransportuje go do serwisu. W ten sam sposób towar zostanie zwrócony do Ciebie. Dotyczy niektórych produktów.
Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?
Termin jaki producent ma na rozpatrzenie reklamacji jest wskazany w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. W okres ten nie wlicza się czas, jaki jest potrzebny na transport reklamowanego produktu między naszym sklepem a serwisem producenta.
Chcę zareklamować produkt, który jest zamontowany, co mam zrobić?
Jeśli urządzenie, na które chcesz złożyć zgłoszenie reklamacji jest zamontowane np. nagrzewnica, piec akumulacyjny, itp.:
  • skontaktuj się z serwisem producenta i poinformuj o tym fakcie,
  • zaznacz odpowiednie pole w formularzu reklamacji. Następnie oczekuj na kontakt telefoniczny lub mailowy od naszego pracownika, który ustali z Tobą szczegóły reklamacji towaru.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta

Odbieramy i odpisujemy w godzinach

Poniedziałek – piątek: 08:00 – 19:00

Sobota: 08:00 – 16:00

Niedziela handlowa: 10:00 – 18:00

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 790 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-10-04
Szybko, wszystko gra.
2022-10-04
Zamówienie niekompletne, brak pilota,jednak po interwencji pilot przysłano natychmiast. Jeśli chodzi o towar ,to polecam zgodny z opisem i spełnia swoje funkcje. Dziękuję.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel