Zwroty
Zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Dbamy o Twój komfort, dlatego możesz go zwrócić aż do 30 dni od otrzymania zamówienia. Niezależnie od tego w jaki sposób dokonałeś zakupu, produkty możesz zwrócić tak, jak Ci wygodnie - odesłać kurierem lub dostarczyć do wybranego Salonu lub Punktu sprzedaży. Jeśli masz jakieś wątpliwości - skontaktuj się z nami.
Jak dokonać zwrotu?
- Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce.
- Zapakuj produkty i umieść na paczce numer zwrotu, który otrzymasz na maila po uzupełnieniu formularza.
-
Paczkę wyślij na adres:
Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość
- Zabierz ze sobą dokument zakupu.
- Zapakuj produkty i przynieś do wybranego Salonu lub Punktu.
- Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce.
- Zapakuj produkty i umieść na paczce numer zwrotu, który otrzymasz na maila po uzupełnieniu formularza.
-
Paczkę wyślij na adres:
Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość
- Zabierz ze sobą dokument zakupu.
- Zapakuj produkty i przynieś do wybranego Salonu lub Punktu.
- Zaloguj się na konto Allegro, z którego dokonałeś zakupu
- Przejdź do zakładki “Moje zakupy” i znajdź zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty,
- Przejdź do “szczegóły zakupu”, a następnie wybierz “zwróć zakup”
- Wypełnij formularz na Allegro,
-
Dobrze zabezpiecz produkt, który ma być zwrócony i odeślij ją
na adres
Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość
Credit Agricole
- Uzupełnij formularz odstąpienia od umowy kredytu na zakup towarów/usług.
- Załącz skan dwóch stron dowodu osobistego.
- Zatwierdź formularz kodem, który Bank prześle niezwłocznie w formie SMS na podany w formularzu nr telefonu komórkowego.
- Prześlij formularz do Banku.
- Bank na podany w formularzu nr telefonu i adres e-mail prześle wiadomość potwierdzającą, czy złożone odstąpienie jest skuteczne.
- Następnie zwróć produkt zgodnie z powyższymi wskazówkami (stacjonarnie w Salonach lub Punktach sprzedaży, lub wysyłając do nas paczkę).
Santander Consumer Bank S.A.
- Uzupełnij formularz odstąpienia od umowy kredytu na zakup towarów/usług.
- Złóż oświadczenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy do jednego z Oddziałów Banku lub prześlij na adres Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław, przy czym dla zachowania terminu do odstąpienia wystarczające jest wysłanie niniejszego oświadczenia przed jego upływem.
- Następnie zwróć produkt zgodnie z powyższymi wskazówkami (stacjonarnie w Salonach lub Punktach sprzedaży, lub wysyłając do nas paczkę).
- Jeśli masz pytania odnośnie odstąpienia od umowy o kredyt skontaktuj się z infolinią danego banku lub odwiedź jego oddział.
Najczęściej zadawane pytania
- Artykułów higienicznych (konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy ze względów higienicznych i ochronę zdrowia - zgodnie z Art 38 pkt 5 ) między innymi filtrów do oczyszczaczy powietrza zakupionych zarówno w zestawie z oczyszczaczem powietrza jak i osobno.
- Produktów na zamówienie, jako rzeczy nie prefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - zgodnie z Art 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, między innymi ram okiennych TermoBlock i kominków elektrycznych modyfikowanych
- Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
- Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
- W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
- Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
- Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce
- Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
- Jeśli uzupełniłeś formularz online, oznacz paczkę numerem zgłoszenia.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
-
Towar należy odesłać na adres:
Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 ZamośćDo formularza zwrotów
Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.
Formularz zwrotów online jest w budowie.
Skorzystaj z wzoru odstąpienia od umowy do druku lub skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta.
Za utrudnienia przepraszamy.
Kontakt telefoniczny
Kontakt mailowy
Odbieramy i odpisujemy w godzinach
Poniedziałek - piątek: 08:00 – 18:00
Sobota: 08:00 – 16:00