Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty

Zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Dbamy o Twój komfort, dlatego możesz go zwrócić aż do 30 dni od otrzymania zamówienia. Niezależnie od tego w jaki sposób dokonałeś zakupu, produkty możesz zwrócić tak, jak Ci wygodnie - odesłać kurierem lub dostarczyć do wybranego Salonu sprzedaży. Jeśli masz jakieś wątpliwości - skontaktuj się z nami.

zwroty

Jak dokonać zwrotu?

  1. Uzupełnij papierowy formularz zwrotu. Jeśli nie znalazłeś go w paczce, plik znajdziesz tutaj . Brak uzupełnionego formularza może znacznie wydłużyć proces zwrotu.
  2. Dobrze zabezpiecz zwracane produkty. Użyj oryginalnego opakowania, aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń w transporcie.
  3. Nadaj przesyłkę za pomocą Wygodnych Zwrotów. Ze względu na gabaryty niektórych towarów (np. wysyłane na palecie), usługa “Wygodne Zwroty” może być niedostępna. W takim przypadku nadaj paczkę samodzielnie i wyślij na adres:
    Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość
[BANER-WZ]
  1. Zabierz ze sobą dokument zakupu.
  2. Zapakuj produkty i przynieś do wybranego Salonu.
  1. Zaloguj się na konto Allegro, z którego dokonałeś zakupu
  2. Przejdź do zakładki “Moje zakupy” i znajdź zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty,
  3. Przejdź do “szczegóły zakupu”, a następnie wybierz “zwróć zakup”
  4. Wypełnij formularz na Allegro,
  5. Dobrze zabezpiecz produkt, który ma być zwrócony i odeślij ją na adres
    Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość
Więcej informacji o zwrotach Allegro
Credit Agricole
  1. Uzupełnij formularz odstąpienia od umowy kredytu na zakup towarów/usług.
  2. Załącz skan dwóch stron dowodu osobistego.
  3. Zatwierdź formularz kodem, który Bank prześle niezwłocznie w formie SMS na podany w formularzu nr telefonu komórkowego.
  4. Prześlij formularz do Banku.
  5. Bank na podany w formularzu nr telefonu i adres e-mail prześle wiadomość potwierdzającą, czy złożone odstąpienie jest skuteczne.
  6. Następnie zwróć produkt zgodnie z powyższymi wskazówkami (stacjonarnie w Salonach lub Punktach sprzedaży, lub wysyłając do nas paczkę).
Santander Consumer Bank S.A.
  1. Uzupełnij formularz odstąpienia od umowy kredytu na zakup towarów/usług.
  2. Złóż oświadczenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy do jednego z Oddziałów Banku lub prześlij na adres Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław, przy czym dla zachowania terminu do odstąpienia wystarczające jest wysłanie niniejszego oświadczenia przed jego upływem.
  3. Następnie zwróć produkt zgodnie z powyższymi wskazówkami (stacjonarnie w Salonach lub Punktach sprzedaży, lub wysyłając do nas paczkę).
  4. Jeśli masz pytania odnośnie odstąpienia od umowy o kredyt skontaktuj się z infolinią danego banku lub odwiedź jego oddział.

Najczęściej zadawane pytania

Produkty zakupione zarówno w naszym sklepie jak i allegro, możesz zwrócić do 30 dni od otrzymania zamówienia.
Zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie elementy, które producent dołączył do zestawu. Dodatkowo zalecane jest, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady intensywnego użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.
  • Artykułów higienicznych (konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy ze względów higienicznych i ochronę zdrowia - zgodnie z Art 38 pkt 5 ) między innymi filtrów do oczyszczaczy powietrza zakupionych zarówno w zestawie z oczyszczaczem powietrza jak i osobno.
  • Produktów na zamówienie, jako rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - zgodnie z Art 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, między innymi ram okiennych TermoBlock i kominków elektrycznych modyfikowanych
  • Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
  • Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
  • W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
  • Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
  • Dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce.
  • Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
  • Towar należy odesłać na adres:
    Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość

Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.

pixel