Regulamin sklepu internetowego

Sklep Internetowy www.emultimax.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

I. Definicje

§ 1

W niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

  1. Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
  3. Formularz zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  4. Klient
    • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
    • osoba prawna;
    • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  5. Klient – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie Internetowym lub dokonuje zakupów bez założenia takiego konta, pojęcie to oznacza również osobę, która nie posiada Konta i jest w trakcie składania zamówienia.
  6. Konsument – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Konto – konto Klienta założone przez niego w Sklepie Internetowym zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
  8. „Newsletter” – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  9. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  10. PB jednoosobowy – osoba fizyczna zawierająca w ramach Sklepu Internetowego ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
  11. “Sprzedawca”, „Usługodawca” – EMULTIMAX Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000988863, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 922-307-37-04, REGON 522972845, email: biuro@emultimax.pl, telefon: (84) 638 46 75.
  12. Sklep Internetowy – sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://emultimax.pl, oraz jej podstronach.
  13. Usługobiorca
    • osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
    • osoba prawna;
    • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  14. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

II. Postanowienia ogólne

§ 2
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu im: zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu Internetowego, dodawania towarów z asortymentu Sklepu Internetowego do listy zakupowej, porównywania wybranych przez Klientów towarów, dodawania opinii o towarach i Sklepie Internetowym oraz stworzenia swego Konta.
  2. Dokonanie zakupu w Sklepie Internetowym może nastąpić bez zakładania Konta albo po jego założeniu.
  3. Informacje podane w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 oraz 661 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert przez Klientów.
§ 3
  1. Ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. O łącznej cenie wraz z podatkami towaru będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  2. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu Internetowego, cen towarów, przeprowadzać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.
  3. Podane w Sklepie Internetowym ceny towarów nie obejmują: kosztów przesyłki ani kosztów obsługi płatności.
§ 4
  1. Do korzystania ze Sklepu Internetowego nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczający jest: dostęp do Internetu, posiadanie adresu e-mail, standardowy system operacyjny, przeglądarka internetowa. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768.
  2. Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi tzw. niezbędnych plików cookies w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą bowiem do utrzymania sesji Klienta po zalogowaniu się do Konta oraz do utrzymania procesu składania zamówienia. Szczegółowe informacje o tej grupie plików cookies znajdują się w polityce prywatności Sklepu Internetowego.
  3. Sprzedawca udostępnia w Sklepie Internetowym dodatkowy środek komunikacji online (chatbot), który umożliwia:
    • zamówienie rozmowy z pracownikiem Sprzedawcy,
    • rozpoczęcie czatu z pracownikiem Sprzedawcy,
    • wysyłanie wiadomości do Sprzedawcy.
§ 5
  1. Klientów obowiązuje zakaz dostarczania podczas korzystania ze Sklepu Internetowego treści bezprawnych, a więc sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami. Obejmuje to w szczególności zakaz podawania cudzych danych osobowych bez stosownego upoważnienia.

III. Założenie Konta

§ 6
  1. Osoba chcąca zawrzeć z Sprzedawcą umowę o założenie Konta powinna wybrać opcję „Załóż nowe konto”. Znajdujący się tam Formularz Rejestracyjny stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta.
  2. Konto w Sklepie Internetowym może być założone również poprzez połączenie go z serwisem Google, Facebook lub LinkedIn. W tym celu Klient jest proszony o zalogowanie się do wybranego serwisu.
  3. Następnie należy wypełnić powyższy formularz i podać w nim: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz login i hasło. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  4. Kliknięcie przycisku „Zarejestruj konto” powoduje wysłanie formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy i jest równoznaczne z przyjęciem przez osobę zakładającą Konto oferty Sprzedawcy, o której mowa w postanowieniu ustępu pierwszego niniejszego paragrafu. Z tą chwilą między Sprzedawcą a osobą, która wypełniła Formularz Rejestracyjny, dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta. W celu uzyskania dostępu do Konta należy je aktywować poprzez kliknięcie linku, który Klient otrzyma na adres e-mail podany w toku rejestracji.
  5. Jeżeli Klient jest Konsumentem albo PB jednoosobowym, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o założenie Konta, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, czyli od chwili określonej w postanowieniu ustępu piątego niniejszego paragrafu. Postanowienia § 14 ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
  6. Konto może być także założone wraz ze składaniem zamówienia. W takim wypadku, postanowienia ust. 1-6 będą stosowane odpowiednio z tym zastrzeżeniem, że do zawarcia umowy o założenie konta dochodzi z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.
§ 7
  1. Klientów obowiązuje zakaz dostarczania podczas korzystania ze Sklepu Internetowego treści bezprawnych, a więc sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami. Obejmuje to w szczególności zakaz podawania cudzych danych osobowych bez stosownego upoważnienia.
§ 8
  1. Po założeniu Konta Klient ma możliwość w szczególności: edycji swoich danych, dodawania i edycji adresów dostawy, składania zamówień, podglądu statusu realizacji zamówień.

IV. Newsletter

§ 9
  1. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na podany przez użytkownika tej usługi adres e-mail wiadomości mailowych zawierających informacje dotyczące: produktów i usług oferowanych przez Sprzedawcę.
  2. Korzystanie z newslettera następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków:
    • po podaniu w pojawiającym się na stronie oknie adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje newslettera,
    • kliknięciu pola „Zapisuje się”.

V. Formularz zamówienia

§ 10
  1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta.
  2. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  3. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
§ 11
  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.
  2. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient w pierwszym kroku powinien wybrać towary i kliknąć znajdujący się przy nich przycisk „Dodaj do koszyka”.
  3. Po dodaniu towarów do koszyka, Klient ma możliwość usunięcia ich, zmiany liczby sztuk zamawianego towaru lub dodania kolejnych towarów. Jeżeli Klient ma kod rabatowy, to może podać go w odpowiednim polu. By przejść do kolejnego etapu, należy kliknąć przycisk „Przejdź dalej”.
  4. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to może skorzystać z opcji zakupów bez rejestracji klikając przycisk „Zamów bez rejestracji” i podać dane niezbędne do realizacji zamówienia. Jeżeli Klient nie posiada Konta, może je założyć klikając przycisk „Zarejestruj się i zamów” i wypełniając pola formularza oraz tworząc hasło do konta. Jeżeli Klient posiada Konto, wówczas powinien się na nie zalogować.Klient posiadający Konto będzie na tym etapie widział dane dotyczące dostawy dodane w jego Koncie (dane można edytować).
  5. Po kliknięciu przycisku „Przejdź dalej” należy wybrać formę płatności oraz sposób dostawy. By przejść do kolejnego etapu, należy kliknąć przycisk „Przejdź dalej”.
  6. Na tym etapie Klient ma możliwość weryfikacji Zamówienia. W rubryce „Do zapłaty” wyświetlona będzie łączną kwota do zapłaty, czyli obejmującą cenę towaru, koszty dostawy oraz wybranej metody płatności. Wskazane w podsumowaniu zamówienia towary wraz z podaniem ich liczby, cen, a także kosztami dostawy i płatności stanowią skierowane do Klienta przez Sprzedawcę zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w przedmiocie tych towarów. Z chwilą kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę” następuje złożenie Zamówienia przez Klienta. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  7. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:
    • udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego,
    • przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w §10 ust. 6 Regulaminu.
  8. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
  9. W przypadku wyboru sposobu płatności: płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, Klient po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” zostanie przekierowany na stronę podmiotu realizującego płatności internetowe. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe.

VI. Sposoby i terminy płatności

§ 12
  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
    • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
    • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Bank: BNP Paribas, numer rachunku: 24 1600 1462 1862 1486 0000 0001,
    • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl, PayPal.com, Przelewy24.pl, eRaty - system płatności ratalnej on-line.
  2. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Sposoby płatności".
  3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl lub PayPal.com.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  5. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki

VII. Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru produktu

§ 13
  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
  4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
    1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
    2. Przesyłka paletowa,
    3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem:
      • ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 08:00 do 14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
      • ul. Trakt Lubelski 393A, 04-667 Warszawa – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 10:00 do 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
      • ul. Zakopiańska 58, 30-418 Kraków – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 10:00 do 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
      • al. Generała Leopolda Okulickiego 20 lok. C05 (poziom +1) (Budynek Unimet), 35-222 Rzeszów – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 09:00 do 15:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
      • ul. Rakoczego 30/ lok. 110, 80-171 Gdańsk - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 10:00 do 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
      • ul. Grunwaldzka 38A, 60-786 Poznań - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godzinach od 10:00 do 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,
    2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 3 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

VIII. Reklamacja

§ 14
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową.
  2. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub dotyczące zakupionych towarów można składać pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość, lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@emultimax.pl.
  3. W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), dane kontaktowe Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
  4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji, zamieszczonego tutaj, choć nie jest to obowiązkowe.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Sprzedawca może dokonać zmiany usługi cyfrowej z przyczyn wskazanych poniżej:
    • wprowadzenia przez Sprzedawcę nowych usług, związanych tematycznie z przedmiotem działalności Sklepu Internetowego,
    • rozbudowy możliwości Sklepu Internetowego,
    • zmiany przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich postanowień Regulaminu, jak w szczególności zmiany przepisów o: ochronie konsumentów, świadczeniu usług drogą elektroniczną, ochronie danych osobowych.
  7. Wprowadzenie zmiany opisanej w ustępie powyżej nie będzie się wiązać z żadnymi kosztami po stronie Klienta. Jeśli zmiana taka istotnie i negatywnie wpłynie na dostęp Klienta do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystanie z nich, Sprzedawca poinformuje Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.

IX. Odstąpienie od umowy

§ 15
  1. Jeżeli Klient jest Konsumentem lub PB jednoosobowym, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 30 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele towarów, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniego z towarów.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres Sprzedawcy pisemnie na adres: ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@emultimax.pl).
  3. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego tutaj, choć nie jest to obowiązkowe.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru lub do chwili dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Klient powinien odesłać lub przekazać towar do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  8. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  9. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

X. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

§ 16
  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących Konsumentami i PB jednoosobowymi.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem i PB jednoosobowym w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem i PB jednoosobowym żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami i PB jednoosobowymi Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta niebędącego Konsumentem i PB jednoosobowym sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem i PB jednoosobowym korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi niebędącemu Konsumentem i PB jednoosobowym oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem i PB jednoosobowym obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem i PB jednoosobowym zostaje wyłączona.
  7. W wypadku Usługobiorców nie będących Konsumentami i PB jednoosobowymi Usługodawca może wypowiedzieć umowę o założenie Konta i/lub umowę o dostarczanie newslettera ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego Konsumentem i PB jednoosobowym, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego Konsumentem i PB jednoosobowym tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego Konsumentem i PB jednoosobowym.
  9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym Konsumentem i PB jednoosobowym zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

XI. Czas trwania umowy o założenie Konta i dostarczanie newslettera

§ 17

Umowa z Klientem o założenie Konta zostaje zawarta na czas nieokreślony.

§ 18
  1. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta i/lub umowę o dostarczanie newslettera ze skutkiem natychmiastowym poprzez wysłanie wypowiedzenia na adres Sprzedawcy podany w § 1 lit. a lub e-mailem na adres mailowy: biuro@emultimax.pl.
  2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o założenie Konta i/lub umowę o dostarczanie newslettera ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli podejmie decyzję o zakończeniu działania Sklepu Internetowego.
§ 19
  1. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta ze skutkiem natychmiastowym poprzez wysłanie wypowiedzenia na adres Sprzedawcy podany w § 1 lit. a lub e-mailem na adres mailowy: biuro@emultimax.pl.
  2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o założenie Konta ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli podejmie decyzję o zakończeniu działania Sklepu Internetowego.

XII. Opinie w sklepie internetowym

§ 20
  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania.Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

XIII. Postanowienia końcowe

§ 21
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
  2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    2. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

XIV. Dane osobowe

§ 22
  1. Administratorem danych, podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest EMULTIMAX SP. Z O.O. ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych (RODO). Przetwarzanie danych osobowych umożliwia realizację umowy o świadczeniu usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (np. celach marketingowych).
  3. Sprzedawca wyraża pełne zaangażowanie dla zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych oraz wsparcie dla przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych związanych z ochroną danych osobowych, w szczególności zapewnia aby dane te były:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem,
    2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddawane przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    3. merytorycznie poprawne i adekwatne do celów w jakich są przetwarzane,
    4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikacje osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania plików cookies (ciasteczka) zostały opisane w polityce prywatności i cookies, dostępnej na stronie Sklepu internetowego w zakładce polityka prywatności.
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
pixel