Dział obsługi klienta

Potrzebujesz pomocy w doborze urządzenia? Chcesz otrzymać ofertę lub potrzebujesz informacji na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie? Skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas

Odbieramy i odpisujemy w godzinach

Poniedziałek – piątek: 08:00 – 18:00

Sobota:08:00 – 14:00

Warszawa

Salon sprzedaży

Poznań

Salon sprzedaży

Kraków

Salon sprzedaży

Rzeszów

Salon sprzedaży

Zamość

Salon sprzedaży

Warszawa

Salon sprzedaży

Arrow-down

Poznań

Salon sprzedaży

Warszawa

Salon sprzedaży

Kraków

Salon sprzedaży

Rzeszów

Salon sprzedaży

Zamość

Salon sprzedaży

Działy

Projektowanie kominków

Kontakt w sprawie projektów oraz wizualizacji kominków.

projekty@emultimax.pl 723 338 336

Marketing

Kontakt w sprawie marketingu, propozycji współpracy, materiałów prasowych oraz sugestii i komentarzy.

marketing@emultimax.pl

Rekrutacja / HR

Chcesz u nas pracować? Wyślij CV!

rekrutacja@emultimax.pl

Księgowość

Dział faktur i rozliczeń.

ksiegowosc@emultimax.pl

Serwis

Bezpośredni kontakt do serwisu naszych urządzeń.

serwis@emultimax.pl 609 200 277 609 200 538

Magazyn - przyjęcia towaru

Zadzwoń do nas, aby umówić się na przyjęcie dostawy.

724 339 464

Dane firmy:

Emultimax sp. z o.o.

z siedzibą w Zamościu. Peowiaków 9, 22-400 Zamość. Wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

NIP

922-307-37-04

NIP UE

PL9223073704

REGON

522972845

KRS

0000988863

BDO

000577120

Kapitał zakładowy

1 000 000zł wpłacony w całości

Numer konta bankowego

32 2490 0005 0000 4530 0027 0718
Alior Bank SA

Formularz kontaktowy

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie w FAQ, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta korzystając z poniższego formularza lub wyślij go bezpośrednio na adres:

Najczęściej zadawane pytania

Przed wysłaniem wiadomości, sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy już na Twoje pytanie w FAQ.

ikona plusa
Ile czasu mam na zwrot?

Produkty zakupione zarówno w naszym sklepie jak i allegro, możesz zwrócić do 30 dni od otrzymania zamówienia.

ikona plusa
W jakim stanie powinien być zwracany produkt?

Zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie elementy, które producent dołączył do zestawu. Dodatkowo zalecane jest, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady intensywnego użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.

ikona plusa
Zwracam stacjonarnie, o czym muszę pamiętać?
  • Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu zakupu - np. paragonu lub faktury.
  • Na miejscu zbierzemy wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia procedury zwrotu.
  • W razie uzasadnionych wątpliwości co do stanu produktu, sporządzamy protokół ze zdjęciami, a następnie wysyłamy produkt do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji w celu szczegółowego sprawdzenia stanu urządzenia,
  • Po weryfikacji produktu powiadomimy Cię o ustaleniach.
ikona plusa
Zwracam kurierem (przez internet), o czym muszę pamiętać?
  • Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce
  • Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki. Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za powstałe szkody.
  • Jeśli uzupełniłeś formularz online, oznacz paczkę numerem zgłoszenia.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
  • Towar należy odesłać na adres:
    Emultimax DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość
ikona plusa
Kiedy i jak otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.